خدایا
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عاشقانه و آدرس rezakatar.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





خـــــــــدای خوبم خیلی دوستت دارم
 
خیلــــــــــــــــــــــــــــــــی
 
!!!
 
اینقدر زیاد که زبونم از گفتنش عاجزه...
 
 
ازت ممنونم که  به من یه فرصت دیگه دادی
 
تا بتونم خاطرات شیرین گذشتمو مرور کنم
 
خدایا 
 
هیچکسی نمیتونه حالمو بفهمه
 
فقط و فقط خودتی که میدونی چی ازم گذشته 
 
تویی که میدونی چیا میخواستمو نشد
 
تویی که میدونی چقدر صبوری کردم
 
چقدر با دلم جنگیدم...
 
جنگیدم چون تو نخواستی !!!
 
هیچ وقت ناشکر نبودم
 
همیشه از همه چی بهترینش مال من بوده
 
زیاد بود که کم نبود
 
اگرم نبود
 
تــــــــــــــــــــــــــــو بودی
 
که همه چیزم بــــــــــود...!
 
خدایا درسته زیاد غصه خوردم
 
زیاد دلتنگ شدم 
 
هرگز فراموش نکردم
 
حســــــــــــــــــــــــــــــــــــــرت
 
کشیدم
 
حسرت یک لحظه آرامش  دستانش را
 
حسرت خیلی چیزا که نمیشه بگم و خودت خوب میدونی!
 
اما بازم شکرت میکنم
 
هم از تو ممنونم هم از اون
 
که باعث شدین این سالها 
 
مرور خاطراتم تولدی دوباره برایم باشد
 
با اینکه همیشه داغش آتشی بر قلبم است اما
 
یاد آوری اسمش و خاطراتش
 
صدایش
 
خنده هایش
 
نگاهش
 
گرمای دستانش
 
لطافت گونه هایش 
 
" سوگند "
 
اما خوشحالم از اینکه کاری کرد تا همیشه به 
 
به خوبی ازش یاد کنم
 
آرامشی که اون وقتا از اون میگرفتمو هیچکسی
 
تا به امروز به من نداده!!
 
همه ی این خاطرات باعث میشه تا با قدرت بیشتری به این زندگی ادامه بدم.
 
خدایا 
 
همه رو گفتم اما دلم میخواد یه چیز دیگه ای هم بگم
 
خیلی ازت گله دارم !
 
خدایا چراا ؟؟؟
 
چراااا ؟؟؟ اینقدر کــــــــــم ! 
 
چراا گذاشتی اینهمه داغ رو دلم بمونه؟
 
چرا اینهمه حسرت و به دلم گذاشتی؟
 
تو که از اولشم میدونستی من تا آخر عمرم یادشو 
 
با حسرت به دوشم میکشم
 
پس چرا؟!!
 
نکنه توام مثل بقیه فکر کردی فراموشم میشه،
 
خدایا دیدی !
 
دیدی بعد 6ماه هنوزم دوسش دارم !
 
دیدی بعد 6ماه هنوزم میرم اونجـا !
 
دیدی هیچکس جا شو نگرفت !
.
.
.
 
هـــــــــــــــــــــــــی 
.
.
.
 
بازم شکر
 
بازم شکر که بهم این امکانو دادی تا بتونم به راحتی برم و خاطراتمو تازه کنم.
 
جدیدا دیگه اشکمم نمیاد... اینجور وقتا تمام اعضای بدنم 
 
بند بند وجودم  درد میگیره 
 
میســــــــــــوزه
 
خدایا 
 
همیشه بهت گفتم اما میخوام بازم بگم
 
ای خدا :
 
 تنهــــــــــــــا آرزوی من  دیدن دویاره ی اونه
 
فقــــــــــــــــط یکبار!
 
 خداوکیلی زیـــــــــــاد نیست!
 
توی این دنیا به این بزرگی با اینهمه چیزای بزرگ و خواستنی
 
من فقط اینو از تو میخوام
 
همیشه میگن حسرت به دل از دنیا نری
 
خدایا تو که نمیخوایی با این همه حسرت منو ببری؟!!
 
این دیگه آخـــــــــره بی انصافیه...
 
 
 
 


نظرات شما عزیزان:

پریا
ساعت19:47---25 آذر 1392
خداوندا به تو امیدوارم و به تو توکل کرده ام. به من جرات بده تا قدرتمند شوم. می دانم برای رو برو شدن با دغدغه های زندگی نیاز به جرات و قدرت دارم و از طریق قدرت تو می توانم نرم تر از فرشته و قدرتمندتر از شیر باشم.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 21 آذر 1392 ] [ 23:47 ] [ رضاخطر ]


درباره وبلاگ

۩۩ رضا خطر ۩۩ به وبلاگ من خوش آمدید ________________@@@@@ ________________@@@@@ ________________@@@@@ ________________@@@@@ ________________@@@@@ ________________@@@@@ __@@@@@@@@@@@@@@ __@@@@@@@@@@@@@@ ___________________ _________@@@@@@@ _____@@@@@@@@@@@ ___@@@@@______@@@@@ __@@@@@_________@@@@@ _@@@@@___________@@@@@ _@@@@@___________@@@@@ _@@@@@___________@@@@@ __@@@@@_________@@@@@ ___@@@@@______@@@@@ ______@@@@@@@@@@@ _________@@@@@@@ _____________________________ __@@@@@____________@@@@@ ___@@@@@__________@@@@@ ____@@@@@________@@@@@ _____@@@@@______@@@@@ ______@@@@@____@@@@@ _______@@@@@__@@@@@ ________@@@@@@@@@@ _________@@@@@@@@@ __________@@@@@@@@ ___________@@@@@@@ ____________@@@@@@ ________________________ ____@@@@@@@@@@@@@ ____@@@@@@@@@@@@@ ________________@@@@@ ________________@@@@@ ________________@@@@@ ____@@@@@@@@@@@@@@ ____@@@@@@@@@@@@@@ _________________@@@@@ _________________@@@@@ _________________@@@@@ ____@@@@@@@@@@@@@@ ____@@@@@@@@@@@@@@ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$___________$$$$$$____________$$ $$_________$$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$______$$$$$_______$$$$$______$$ $$____$$$$$$$$$___$$$$$$$$$____$$ $$___$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$___$$ $$___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$ $$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$ $$______$$$$$$$$$$$$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$___________$$$$$$$___________$$ $$____________$$$$$____________$$ $$_____________$$$_____________$$ $$______________$______________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$___$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$___$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$_________$$$$$_____$$ $$_____$$$$$$_______$$$$$$_____$$ $$______$$$$$$_____$$$$$$______$$ $$________$$$$$$$$$$$$$________$$ $$__________$$$$$$$$$__________$$ $$_____________________________$$ $$_____________________________$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ >
امکانات وب
www.9pars.ir

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1013
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 1014
بازدید ماه : 5368
بازدید کل : 79120
تعداد مطالب : 1132
تعداد نظرات : 361
تعداد آنلاین : 1



كد موسيقي براي وبلاگ